Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

Een uitgebreide uitleg over het plaatsen van een bestelling leest u hier.

Zijn er nog bijkomende kosten?

Alle prijzen in onze webshop zijn inclusief BTW. Eventuele bijkomende kosten zijn de verzendkosten (à € 2,50) indien uw bestelling onder de € 15,- is. Dit zal in het bestelproces weergegeven worden.

Hoe kan ik betalen en is de online betaling veilig?

Bij Gewoon Fleurig kunt u kiezen uit de betaalmethode iDeal, waarbij alle banken in Nederland aangesloten zijn. De betalingen vinden plaats op een beveiligd betaalplatform. Uw gegevens worden nooit aan derden verstrekt.

Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?

Ja. Zodra u uw bestelling heeft afgerond ontvangt u een automatische e-mail bevestiging van ons. Hierin staat een overzicht van de bestelling die u heeft geplaatst.

Verzenden

Kan ik anoniem verzenden?

Ja, dat kan. Uw naam en adresgegevens zijn niet zichtbaar.

De ontvanger ziet uiteraard wel uw persoonlijke boodschap wanneer u een kaartje aan de bos bloemen toevoegt. Uw persoonlijke gegevens worden nooit aan derden doorgegeven, ook niet aan de ontvanger van de bloemen.

Ik wil meerdere boeketten verzenden, betaal ik dan extra bezorgkosten?

U betaalt per adres slechts 1 keer bezorgkosten bij een bedrag onder de €15,00 (à € 2,50).

Bezorgen

Hoe snel kunnen jullie bezorgen?

De bloemen worden altijd de eerst volgende dag bezorgd op dinsdag t/m vrijdag tussen 17:00 en 20:00 uur. Onze website geeft u automatisch de mogelijke datum.

Wat zijn de bezorgkosten?

Bij een bestelling van €15,00 of meer worden de bloemen gratis thuisbezorgd.

Onder de €15,00 komen er €2,50 bezorgkosten bij.

Hoe laat worden de bloemen afgeleverd?

Over het algemeen worden de bloemen tussen 17:00 en 20:00 uur afgeleverd. Door drukte kan het in uitzonderlijke gevallen voorkomen dat de levering na 20:00 uur plaatsvindt.

Kan ik een uiterlijke bezorgtijd opgeven?

Indien u de bos bloemen voor een bepaald tijdstip bezorgd wilt hebben, dan kunt u dit tijdens uw bestelling in het vak ‘’opmerking’’ aangeven. Vult u a.u.b. alleen een uiterlijke bezorgtijd in wanneer dit echt nodig is. Wij proberen hier in onze planning uiteraard zoveel mogelijk rekening mee te houden, maar kunnen geen garanties geven.

Bezorgen jullie ook in ziekenhuizen, hotels en/of op campings?

Ja, maar geeft u ons a.u.b. zoveel mogelijk informatie. Te denken valt aan de afdeling, kamernummer, naam enz. Ook een mobiel of vast telefoonnummer van de ontvanger kan soms handig zijn om de bloemen op de juiste plaats te kunnen bezorgen. U kunt deze extra informatie aangeven in het veld ‘’opmerkingen’’.

Wat gebeurt er als de ontvanger niet thuis is?

Mocht u/de ontvanger niet thuis zijn, dan worden de bloemen bij één van de buren afgegeven. We laten een kaart in de brievenbus achter met daarop het adres waar de bloemen zijn.

Bezorgen jullie ook op zon- en feestdagen?

Helaas bezorgen wij niet op zon- en feestdagen. Een uitzondering hierop is moederdag, wanneer deze dag op dinsdag t/m vrijdag valt.

Retourneren / annuleren

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren of annuleren?

Door de beperkte houdbaarheid van de producten die we verkopen, geldt het herroepingsrecht niet. U kunt dus na ontvangst niet het product retourneren. Eenmaal na betaling kan de bestelling niet meer geannuleerd worden.

Onze bloemen

Waar komen de bloemen vandaan?

We werken met dagverse bloemen en kopen veel van de bloemen rechtstreeks in bij kwekers vanuit heel Nederland.

Krijg ik exact hetzelfde boeket zoals in de webshop staat weergegeven?

In onze webshop zijn voorbeeld boeketten te zien. De boeketten die u ontvangt worden door ons team samengesteld en hierbij proberen we u elke week te verrassen met een ander ‘kleur’ boeket. Hierbij worden seizoensgebonden bloemen gebruikt. U zult wel altijd een boeket krijgen zoals gestoken op de afbeelding.

Overig

Hoe worden mijn klachten afgehandeld?

Ons doel is 100% klanttevredenheid. Wanneer er onverhoopt toch een klacht ontstaat, streven wij ernaar deze snel en zo goed mogelijk naar wens op te lossen. Als u een klacht heeft kunt u een mail sturen naar [email protected]. U kunt dan binnen 24 uur reactie van ons verwachten. Voor een snelle afhandeling vragen wij u om uw klacht in detail goed te omschrijven en eventueel foto’s toe te voegen. Wij gaan daarna samen met u op zoek naar een zo goed mogelijke oplossing.

Waar worden mijn persoonlijke gegevens voor gebruikt?

De gegevens die u invoert tijdens het bestellen (van uzelf en/of de ontvanger van de bloemen) worden nooit aan derden verstrekt. Het bestellen en betalen op onze website verloopt via een beveiligd platform (SSL, een veelgebruikt beveilingssysteem). We gebruiken uw emailadres om een orderbevestiging te kunnen sturen na het afronden van de bestelling.

Daarnaast ontvangt u eenmalig een e-mail na afloop van uw bestelling.

Eventueel gebruiken we uw telefoonnummer om contact op te nemen over de levering of de status van uw bestelling. Het is daarnaast ook mogelijk dat de bloemist contact opneemt met de door u opgegeven ontvanger met betrekking tot de levering.